Florentina Ivan, director de marketing al Blue Air: Blue Air a decis ca urmatoarele aeronave ce vor intra in dotarea flotei sa fie de capacitate mai mare decat cele actuale si mai eficiente din punctul de vedere
al consumului de petrol, reducandu-se astfel costul pe loc. Combustibilul reprezinta peste 30% din totalul costurilor de operare ale liniilor aerine, pondere dubla fata de acum patru ani.
Scumpirea barilului de petrol cu un dolar se traduce in costuri suplimentare de 16 milioane de dolari pentru compania aeriana British Airways si poate presupune pentru linia aeriana ungara Malev costuri de circa 34-35 de milioane de euro in plus, daca pretul petrolului ramane ridicat.
Florentina Ivan, director de marketing al Blue Air: Blue Air a decis ca urmatoarele aeronave ce vor intra in dotarea flotei sa fie de capacitate mai mare decat cele actuale si mai eficiente din punctul de vedere
al consumului de petrol, reducandu-se astfel costul pe loc. Combustibilul reprezinta peste 30% din totalul costurilor de operare ale liniilor aerine, pondere dubla fata de acum patru ani.
Scumpirea barilului de petrol cu un dolar se traduce in costuri suplimentare de 16 milioane de dolari pentru compania aeriana British Airways si poate presupune pentru linia aeriana ungara Malev costuri de circa 34-35 de milioane de euro in plus, daca pretul petrolului ramane ridicat.