Cu celebrul pilot George Grigorescu la volan, săptămâna trecută Renault şi-a prezentat în România ultima fiară construită pentru civili, dar cu tehnologii din Formula 1. Pe lângă numele “de stradă” (Clio), terminaţia F1 Team R27 a fost luată de la monopostul de anul acesta al echipei franceze. Campionul nostru de raliuri a făcut-o să danseze pe circuitul de karting de lângă Bucureşti, într-un soi de evoluţie la bârnă în care a reuşit să abordeze viraje cu 100 km/h, dar nu să schimbe şi într-a IV-a.
De pe locul copilotului, senzaţia lăsată de Clio F1 este de joc video urmărit din adâncul unui scaun Recaro. Noul membru al familiei F1 Team, prin care Renault îşi sărbătoreşte victoriile din 2005 şi 2006 în Formula 1, atinge suta în 6,9 secunde şi se duce până la 233 km/h. Are un motor aspirat de 2 litri, 200 cai-putere, cuplu motor de 215 Nm. Cutia manuală are, evident, 6 trepte. Consumul mediu mixt este de 8,2 litri la 100 km. Preţul fiarei galbene (culoarea de lansare): 21.339 euro, „cu totul”. (Adrian Cercelescu)
Cu celebrul pilot George Grigorescu la volan, săptămâna trecută Renault şi-a prezentat în România ultima fiară construită pentru civili, dar cu tehnologii din Formula 1. Pe lângă numele “de stradă” (Clio), terminaţia F1 Team R27 a fost luată de la monopostul de anul acesta al echipei franceze. Campionul nostru de raliuri a făcut-o să danseze pe circuitul de karting de lângă Bucureşti, într-un soi de evoluţie la bârnă în care a reuşit să abordeze viraje cu 100 km/h, dar nu să schimbe şi într-a IV-a.
De pe locul copilotului, senzaţia lăsată de Clio F1 este de joc video urmărit din adâncul unui scaun Recaro. Noul membru al familiei F1 Team, prin care Renault îşi sărbătoreşte victoriile din 2005 şi 2006 în Formula 1, atinge suta în 6,9 secunde şi se duce până la 233 km/h. Are un motor aspirat de 2 litri, 200 cai-putere, cuplu motor de 215 Nm.