Targul online de cariera destinat absolventilor de facultate, organizat pe portalul hipo.ro, a adunat pana la sfarsitul saptamanii trecute o oferta de aproximativ 1.000 de joburi.
Domeniile in care sunt oferite cele mai multe locuri de munca sunt IT&C-ul, ingineria, banking-ul, industria telecom, marketingul sau consultanta.
Spre comparatie, la editia de anul trecut, pe platforma evenimentului, domeniile care au prezentat cele mai multe oferte de munca au fost: financiar, audit si taxe, marketing, contabilitate, resurse umane, vanzari, inginerie si IT. Anul acesta, in jur de 100 de companii fac recrutari in cadrul targului online, dintre care cele mai multe sunt in IT&C (30%), FMCG (14%), consultanta (16%), bancar (10%), servicii si BPO (14%).
"Fata de anul trecut, am inregistrat o crestere de 20% a numarului de companii prezente pe portal in perioada targului online pentru absolventi. In plus fata de anul trecut, targul s-a extins la nivel national, cuprinzand, in afara de Bucuresti, si Timisoara, Iasi si Cluj-Napoca", spune George Samoila, project manager, hipo.ro.
Din totalul ofertelor postate in cadrul evenimentului, cele mai vizualitate au fost cele ale companiilor KPMG, Capgemini, Genpact, Accenture, BRD, Adobe, ING, Microsoft si IBM.
"Un vizitator care intra pe site vizualizeaza, in medie, 8-9 joburi inainte de a parasi portalul. La aceasta editie asteptam ca 4.000 de proaspat absolventi sa aplice la joburile disponibile, iar dintre acestia cat mai multi sa isi gaseasca un loc de munca", afirma Samoila.
Pe perioada de desfasurare a targului se mai pot inscrie si alte companii, ceea ce inseamna ca numarul final al ofertelor de job ar putea fi cu mult mai mare.
Printre companiile participante la aceasta editie a targului online se numara Continental Automotive Romania, Dacia groupe Renault, GE Money, Hone