Golden Brau a lansat o promotie ce are un premiu inedit, un cont in Elvetia de 100.000 de euro. Promotia este insotita de o campanie, al carui spot TV duce cu gandul la viata unui VIP: mersul cu masini Ferrari, zburatul cu un avion privat sau o simpla partida de sah intr-o vila.
In mediul online, promotia “Cu Golden Brau, ai cont de VIP” se remarca printr-un mini site interactiv, care se vrea o revista saptamanala. In primele 6 numere paparazzi urmaresc pas cu pas cele trei personaje din spotul TV, pentru ca ultimul numar sa fie dedicat castigatorului promotiei.
Promotia se va desfasura in perioada 15 iulie – 31 august atat pe canale de marketing offline (print, TV, radio) cat si online.
Campania este semnata de catre agentia McCann Erickson impreuna cu MRM Partners si echipa Golden Brau, iar productia spotului TV a fost realizata de catre casa de productie Castel Film. Golden Brau a lansat o promotie ce are un premiu inedit, un cont in Elvetia de 100.000 de euro. Promotia este insotita de o campanie, al carui spot TV duce cu gandul la viata unui VIP: mersul cu masini Ferrari, zburatul cu un avion privat sau o simpla partida de sah intr-o vila.
In mediul online, promotia “Cu Golden Brau, ai cont de VIP” se remarca printr-un mini site interactiv, care se vrea o revista saptamanala. In primele 6 numere paparazzi urmaresc pas cu pas cele trei personaje din spotul TV, pentru ca ultimul numar sa fie dedicat castigatorului promotiei.
Promotia se va desfasura in perioada 15 iulie – 31 august atat pe canale de marketing offline (print, TV, radio) cat si online.
Campania este semnata de catre agentia McCann Erickson impreuna cu MRM Partners si echipa Golden Brau, iar productia spotului TV a fost realizata de catre casa de productie Castel Film.