Am făcut o incursiune prin benzinăriile târgumureşene pentru a vedea noile promoţii pentru atragerea clienţilor, serviciile oferite, precum şi planurile de viitor. Majoritatea staţiilor de distribuţie carburant şi-au încheiat campaniile de promoţii, au preţuri apropiate, dar se diferenţiază prin serviciile oferite şi prin calitatea lor.
OMV
Grupul OMV şi-a încheiat recent o campanie prin care, în urma achiziţiei de carburant de o anumită valoare, cumpărătorul primea diverse bonificaţii. Peter Micloş, şeful de staţie OMV Tîrgu-Mureş, spune că, „în prezent, nu se mai desfăşoară alte promoţii”.
La nivel naţional, OMV deţine 76 de staţii, iar PetomV, membră a grupului, peste 100. Printre serviciile suplimentare se numără spălătorie auto, gustări şi răcoritoare. De reţinut este serviciul on-line de selectare a uleiului, care oferă multe informaţii adiţionale.
Pentru clienţii persoane juridice, OMV a dezvoltat serviciul „adblue”, un sistem care asigură controlul poluării la autovehiculele comerciale şi reducerea consumului de carburanţi. Mai mult, acest segment de clientelă poate beneficia de cardul „OMV Business”, care le asigură modalitatea de plată fără numerar, cu numerose beneficii, 24 din 24, 7 zile pe săptămână, pe toate drumurile din Europa.
VIA
Distribuitorul târgumureşean nu desfăşoară, în prezent, nicio promoţie. Însă „practică sistemul de abonamente cu livrare la termen”, după cum afirmă şeful de staţie, Adriana Mareş. Mai mult, la benzinăriile VIA, clienţii mai pot beneficia de bar, restaurant, magazin comercial, spălătorie auto şi locuri de parcare.
MBO
Valentin Buţiu, şeful de staţie MBO City, susţine că nici „în reţeaua MBO nu se desfăşoară, în acest moment, promoţii.” În ceea ce priveşte MBO City, acolo se regăsesc servicii profesionale destinate atât satisfacerii nevoilor autoturismelor clienţilor, cât şi pe