Bucureştenii care vor să meargă spre munte ar trebui să se gîndească de două ori înainte de a face acest lucru. Pe Centura de Vest a Ploieştiului se lucrează şi există restricţii de circulaţie, de aceea acest tronson care în mod normal este parcurs în 10 minute acum şoferii îl parcurg în mai bine de o oră
Bucureştenii care vor să meargă spre munte ar trebui să se gîndească de două ori înainte de a face acest lucru. Pe Centura de Vest a Ploieştiului se lucrează şi există restricţii de circulaţie, de aceea acest tronson care în mod normal este parcurs în 10 minute acum şoferii îl parcurg în mai bine de o oră. Dar coşmarul nu se termină aici. De ieri dimineaţă au început lucrările şi la Azuga, tot pe DN1. Restricţia a fost impusă la kilometrul 133+941, sensul Bucureşti – Braşov fiind blocat. Traficul rutier se desfăşoară pe un fir, alternativ, iar poliţiştii dirijrează de zor. Nu suficient însă. Cozile formate de maşini sînt interminabile. De exemplu, ieri la ora prînzului, autoturismele mergeau în coloană, cu maximum 30 de kilometri la oră. Spre Bucureşti, coada era de la ieşirea din Azuga pînă în Sinaia, ceea ce înseamnă peste 10 kilometri. Lucrările sînt efectuate la podul de peste rîul Prahova. Totodată se vor face şi apărările de mal şi se va reface toată suprastructura podului.
Reabilitarea se ridică la aproximativ 15 miliarde de lei vechi. Firma care va executa această lucrare, înregistrată în regim de calamităţi, este SC Drumart SRL din Bucureşti.
Bucureştenii care vor să meargă spre munte ar trebui să se gîndească de două ori înainte de a face acest lucru. Pe Centura de Vest a Ploieştiului se lucrează şi există restricţii de circulaţie, de aceea acest tronson care în mod normal este parcurs în 10 minute acum şoferii îl parcurg în mai bine de o oră
Bucureştenii care vor să meargă spre munte ar trebui să se gîndească de două ori îna