New York Times a incheiat un acord cu reteaua sociala LinkedIn prin care urmareste sa sporeasca numarul de antreprenori si oameni de afaceri care intra pe siteul sau, NYTimes.com, acestia constituind o audienta extrem de valoroasa pentru clientii de publicitate, potrivit The Guardian. Parteneriatul a fost anuntat la doar cateva zile dupa o alta miscare-cheie pe piata globala de publicitate online - achizitia de catre Google a companiei ZAO Begun din Rusia.
Prin acordul cu LinkedIn, NY Times va putea lista, intr-o caseta plasata pe site, cinci titluri relevante ce fac trimitere catre cinci materiale jurnalistice selectate in functie de mai multe criterii, printre care industria in care activeaza utilizatorul, locul unde se afla el si compania unde lucreaza, conform profilului LinkedIn al acestuia. Materialele vor fi insotite de un link catre LinkedIn, prin intermediul caruia utilizatorii pot impartasi si discuta informatiile cu propriile contacte din reteaua sociala.
"Parteneriatul extinde capacitatile de targetare ale NYTimes.com si produce un stimulent puternic pentru clientii de publicitate sa foloseasca reach-ul NYTimes.com si LinkedIn in cadrul comunitatii de afaceri... Clientii de publicitate cauta in permanenta context, continut si branduri de calitate, iar aceasta abordare vine in intampinarea lor", explica Denise Warren, vicepresedinte al NY Times Media Group.
Potrivit The Guardian, 25 de milioane de oameni s-au inregistrat pe LinkedIn de la lansarea retelei, in mai 2003, in timp ce, conform masuratorilor Nielsen Online, NYTimes.com a inregistrat, in iunie a.c., 17,7 milioane de utilizatori unici.
Google da 140 de milioane de dolari pentru a patrunde pe piata rusa
Anuntul survine la cateva zile dupa ce Google a anuntat o alta miscare-cheie pe piata globala a publicitatii, preluand de la grupul rus Rambler