Barbatii cauta cu seriozitate raspunsul la intrebarea "Ce vor femeile?", chiar si in timp ca navigheaza pe Internet.
Intr-un clasament al celor mai vizitate site-uri pentru femei din Romania, numarul barbatilor internauti reprezinta mai mult de jumatate din numarul consoartelor lor. Astfel, din cei 152.000 de utilizatori ai platformei online ele.ro, 62.000 sunt barbati, datorita sectiunilor Lifestyle si Casa si gradina.
Si cum silueta este importanta chiar daca esti barbat sau femeie, idieta.ro, cel de-al doilea site, ca numar de vizitatori unici, are 48.000 de internauti, dintre care 16.000 sunt barbati, conform unui studiu de Audienta si Trafic pe Internet (SATI), citat marti de editia electronica a cotidianului Adevarul.
Cele mai multe dintre platformele online pentru femei au cititori tineri: 35 % dintre internautii ele.ro (53.000) au varste cuprinse intre14 si 24 de ani si 28%, intre 25 si 34 de ani.
La fel stau lucrurile si in cazul envy.ro: mai mult de o treime dintre internauti au varste intre 14 - 24 de ani, idieta (36,5%) sau bolero.ro (36,8%).
Procentul cel mai mic se inregistreaza in cazul persoanelor in varsta (55 - 64 de ani).
Asa se explica si faptul ca mai mult de o treime din vizitatorii unici ai acestor site-uri nu lucreaza, iar cei care sunt angajati nu au mai mult de cinci ani vechime.
Astfel, 44,8% din internautii coolgirl.ro nu au un loc de munca. La fel stau si site-urile revistelor avantaje.ro si femeia.ro, publicatii cu un target matur: 29,9%, respectiv 30,1% din utilizatori nu lucreaza. In acelasi timp, 28,7% din "fanii" avantaje.ro sunt persoane cu varste cuprinse intre 14 si 24 de ani.
O treime dintre internautii acestor platforme online sunt absolventi ai unei facultati (31%), in timp ce doar 0,3% au mai putin de sapte clase absolvite. Aproape 48.000