Renault a prezentat marti, la Londra, cel mai nou membru al diviziei sale sportive: Megane R26.R.
Noua versiune foloseste acelasi motor, cutie de viteze si diferential autoblocant ca fratele sau Megane F1 Team R26 insa vine cu o noua suspensie, recalibrata, si cu 123 de kilograme in minus.
Multumita noilor modificari gandite de francezi Megane R26.R a reusit sa stabileasca un nou record in clasa sa pe circuitul german de la Nurburgring. Timpul oficial, anuntat de Renault, este de 8 minute si 17 secunde.
Noul model se individualizeaza printr-o serie de accesorii exterioare si interioare menite sa exagereze aspectul sportiv. Capota din fibra de carbon, jantele de 18 inch din aliaj vopsite in culoarea rosie, evacuarile duble din titaniu, eleronul complet nou fixat pe acoperis si vinilurile aplicate pe caroserie sunt principalele elemente care sporesc agresivitatea modelului. Renault pune la dispozitie sapte culori de caroserie dintre acestea trei fiind introduse in premiera: Lune Grey, Nacre White si Dynamo Blue.
La interior, Megane R26.R ofera clientilor volan, schimbator si levierul franei de mana imbracate in piele, scaune sportive Seabelt si centuri cu prindere in sase puncte imprumutate din aviatie, o premiera pentru un turism. Pentru cei care vor sa se simta in siguranta Renault poate instala la cerere si un roll-cage in habitaclu. Scaunele spate au fost inlaturate in timp ce pe consola centrala a fost fixata o placuta de identificare cu numarul masinii.
Pentru a reduce masa modelului, Renault a renuntat la o serie de accesorii interioare importante printre care: airbagurile (exceptandu-l pe cel al soferului), climatizarea automata (doar cea manuala ramane disponibila), stergatorul spate cu instalatia de spalat, farurile de ceata si o serie de materiale care izolau fonic habitaclul.
Megane R26