Pe ruta Bucuresti-Mangalia, trenurile „rapid" au intarzieri de peste 50 de minute, astfel incat durata deplasarii este de aproape sapte ore. Tronsonul cu mari intarzieri este Fetesti-Cernavoda.
Rapide sau chiar InterCity, trenurile care strabat ruta Bucuresti-Constanta o fac poticnit, in regim de personal, iar proiectele de modernizare bat pasul pe loc.
Intre trenurile personale si cele de rang superior aproape ca nu mai exista diferente. Daca ne uitam fie si numai in graficele oficiale, ajungem la concluzia ca, pe ruta Bucuresti-Mangalia, media de viteza nu depaseste 42 km/ora.
Or, in contractele feroviarilor exista prevederea potrivit careia unui accelerat trebuie sa i se asigure un minimum de 45 km/ora, unui rapid – 55 km/ora, iar unui InterCity – 65 km/ora. Cu toate acestea, CFR incaseaza suplimente de viteza.
Adevarul
Pe ruta Bucuresti-Mangalia, trenurile „rapid" au intarzieri de peste 50 de minute, astfel incat durata deplasarii este de aproape sapte ore. Tronsonul cu mari intarzieri este Fetesti-Cernavoda.
Rapide sau chiar InterCity, trenurile care strabat ruta Bucuresti-Constanta o fac poticnit, in regim de personal, iar proiectele de modernizare bat pasul pe loc.
Intre trenurile personale si cele de rang superior aproape ca nu mai exista diferente. Daca ne uitam fie si numai in graficele oficiale, ajungem la concluzia ca, pe ruta Bucuresti-Mangalia, media de viteza nu depaseste 42 km/ora.
Or, in contractele feroviarilor exista prevederea potrivit careia unui accelerat trebuie sa i se asigure un minimum de 45 km/ora, unui rapid – 55 km/ora, iar unui InterCity – 65 km/ora. Cu toate acestea, CFR incaseaza suplimente de viteza.
Adevarul