În septembrie vor începe procedurile licitaţiei pentru desemnarea consultantului care va crea noul brand turistic al Romåniei. Toate încercările de pånă acum de a revitaliza turismul autohton prin campanii publicitare sau construirea unui brand turistic al Romåniei (eventual, subsumat unuia de ţară) s-au soldat cu eşecuri. O nouă tentativă a Guvernului ar putea avea mai mult succes, fie şi măcar pentru că, în premieră, administraţia centrală are ca parteneri
În septembrie vor începe procedurile licitaţiei pentru desemnarea consultantului care va crea noul brand turistic al Romåniei.
Toate încercările de pånă acum de a revitaliza turismul autohton prin campanii publicitare sau construirea unui brand turistic al Romåniei (eventual, subsumat unuia de ţară) s-au soldat cu eşecuri.
O nouă tentativă a Guvernului ar putea avea mai mult succes, fie şi măcar pentru că, în premieră, administraţia centrală are ca parteneri sectorul privat, prin trei organizaţii ale industriei de comunicare autohtone. Astfel, International Advertising Association - IAA Romånia (parteneriat strategic al companiilor din domeniul marketingului), Uniunea Agenţiilor de Publicitate din Romånia (UAPR, asociaţia patronală a publicitarilor) şi Asociaţia Romånă a Profesioniştilor în Relaţii Publice (ARRP) au semnat un protocol cu Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale, prin care vor oferi consultanţă tehnică în vederea elaborării caietului de sarcini pentru licitaţia internaţională referitoare la construirea brandului turistic al Romåniei. Fondurile alocate sunt în valoare de 75 de milioane de euro pentru intervalul 2008-2012 şi provin din Programul Operaţional Regional. Acestea vor acoperi nu doar construirea brandului în sine, de la concept pånă la logo, ci şi campania sau campaniile publicitare ulterioare, evaluarea rezultatelor etc.,