Peste cateva zile va incepe un nou sezon fotbalistic. Daca pana acum, la debutul fiecarei editii, se spunea ca va fi vorba despre cel mai disputat campionat de dupa Revolutie sau din istorie, acum apare inca un element: si cel mai putin vizibil.
Concret, cei care iubesc fotbalul stiu deja ca pot spera sa vada meciuri doar daca sunt abonatii serviciilor de televiziune prin cablu sau ai platformei DTH operate de RCS.
In aceste conditii, industria fotbalului se pregateste la nivel local sa se infrunte cu necunoscutul in ceea ce priveste castigurile si pierderile provocate de aceasta situatie.
Mai multi spectatori pe stadion
Teoretic, cluburile ar putea sa-si frece mainile de bucurie. Meciurile care nu se vad in fata televizorului pot fi vazute doar la fata locului, pe stadion, dupa achitarea biletului de intrare.
Totusi, o persoana dispusa sa dea vreo 20-30 de lei lunar pentru accesul la stadion si care lasa confortul fotoliului de acasa pentru a merge in tribuna este o persoana care ar putea foarte usor sa plateasca aceeasi suma sau chiar mai putin pentru a se abona la toate meciurile etapei. In concluzie, plusul de spectatori de la meciuri s-ar putea sa fie determinat in primul rand de interesul fata de competitia in sine si abia apoi de accesul greoi la transmisiunile gspTV.
Creste consumul de presa sportiva
Vizibilitatea scazuta a meciurilor ar trebui sa creasca interesul fata de “zgomotul” din jurul produsului. Oriunde se va discuta despre fotbal – emisiuni de analiza, ziare, site-uri – va exista si foamea de informare a celor care nu au vazut direct partida si care vor sa traiasca meciurile prin ascultarea comentariilor legate de acestea. Este de asteptat ca detinatorul de imagini sa profite de valorificarea lor online, astfel ca audienta site-urilor de sub umbrela gsp.ro va creste simtitor nu doa