Celebrul lanţ hotelier internaţional deschide, în septembrie, cel mai mare resort de cinci stele din Capitală, încercând să le vândă oamenilor de afaceri România turistică. Sursa: Răzvan Vălcăneanţu
Cel mai mare hotel de cinci stele din Capitală, Radisson Sas, a găzduit, în primele două luni de funcţionare, circa 7.000 de clienţi, un sfert dintre aceştia fiind americani sosiţi în ţară pe vase de croazieră. Primul Radisson Sas din România se orientează atât spre turismul de business, cât şi spre cel de leasure, intenţionând să-i convingă pe străini să viziteze România şi să-şi organizeze aici evenimentele, îmbinând astfel cele două aspecte.
Aflat încă în perioada de softopening - deschidere de probă -, ho telul aduce pe piaţă 424 de camere, patru restaurante şi trei baruri, 12 săli de conferinţe şi un centru spa. Curând, va fi finalizat şi cel mai mare jacuzzi din Europa.
Ridicat pe structura fostului Hotel Bucureşti, Radisson Sas oferă, în prezent, cel mai mic tarif de recepţie dintre spaţiile de cazare de aceeaşi categorie: 120 de euro/noapte, într-o cameră standard. Preţul va mai fi valabil doar până în luna septembrie, la momentul inaugurării, când va ajunge la 300 de euro/noapte.
„Bucureştiul este o destinaţie care merită văzută, trebuie doar să fie vândută ca atare“, crede Adrian Adam, director de vânzări şi marketing. Reprezentantul Radisson Sas consideră că România trebuie să se folosească de faptul că este „o destinaţie sigură“, unde nu au avut loc atentate teroriste şi atmosfera este, în general, paşnică.
Afaceri pe şezlong
Potrivit acestuia, cea mai bună va riantă ar fi îmbinarea turismului de afaceri cu cel de plăcere şi promovarea „la pachet“ - business cu posibilităţi de distracţie. „Pe ntru turismul de insentive (n.r. - excursii organizate de com pa nii pentru angajaţi), de exem