Operatorul si-a majorat baza de clienti cu 13% fata de iunie 2007, la 9,3 milioane. Numarul de clienti cu abonament - categoria de utilizatori care aduce cele mai mari venituri - a crescut mai rapid decat segmentul de cartele, la 3,34 milioane.
Veniturile Vodafone Romania au crescut cu 7,6% in primul trimestru fiscal, incheiat la 30 iunie, fata de aceeasi perioada a anului trecut, operatorul anuntand in premiera un ritm de crestere mai mic de 10%. Orange, cel mai mare jucator de pe piata, a anuntat de asemenea pentru T1 2007 o rata de crestere a veniturilor sub 10%.
"Pot sa spun ca suntem multumiti cu rezultatele obtinute in primul trimestru, care au fost sustinute de promotiile lansate in ultima perioada, atat pentru segmentul postpaid, cat si pentru cel prepaid. Aceasta evolutie pozitiva este cu atat mai importanta, cu cat are loc intr-o perioada in care piata romaneasca de telecomunicatii a intrat cu drepturi depline in stadiul de maturitate, iar competitia a crescut in intensitate. (...) Cu toate acestea, investitiile noastre in retea si in noile tehnologii continua sa fie substantiale si absolut necesare", a declarat pentru ZF Liliana Solomon, CEO Vodafone Romania.
Concurenta de pe piata locala de telefonie mobila s-a acutizat in ultimii ani odata cu relansarea agresiva a Cosmote si intrarea pe piata a RCS&RDS. De asemenea, Telemobil (Zapp) a anuntat ca isi va relansa oferta de produse si servicii pana la finele acestui an. Cel mai mare jucator de pe piata este Orange, cu peste 10 milioane de clienti.
Cresterea anuala a numarului de clienti Vodafone s-a plasat la 12,8%, iar venitul mediu pe utilizator (ARPU) a atins 10,3 euro, fata de 9,7 euro la finele anului fiscal, incheiat la 31 martie.
Vodafone a continuat sa creasca puternic pe cel mai vanat segment de clienti de pe piata de telefonie mobila, al utilizatorilor cu a