Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), ministrul secretar de stat Dan Vlaicu, a declarat ieri la Craiova că majoritatea reclamaţiilor din Oltenia primite de instituţie se referă la serviciile proaste oferite de CEZ. „În ceea ce priveşte zona Olteniei, există foarte multe sesizări care privesc furnizorul de energie electrică. Este vorba despre facturi care au fost încărcate, despre modul în care sunt prezentate informaţiile, facturile nu sunt explicite, oamenii nu le înţeleg, întreruperea curentului electric pe perioade foarte lungi, defectarea aparatelor electrocasnice din cauza fluctuaţiilor de curent şi nedespăgubirea la timp“, a spus Dan Vlaicu.
Acesta a precizat că probleme similare au fost sesizate şi în zona Moldovei, dar după o întâlnire a reprezentanţilor ANPC cu conducerea firmei furnizoare de energie electrică, situaţia s-a îmbunătăţit. „Aceeaşi situaţie se regăsea şi în Moldova, acolo unde Electrica era reclamată pentru aceleaşi probleme. Am stabilit o întâlnire între Autoritate şi ei, după care a scăzut numărul reclamaţiilor, s-au îmbunătăţit modul de efectuare a serviciilor, modul de prezentare a facturii şi relaţia cu consumatorii“, a mai spus Vlaicu.
Preşedintele ANPC a precizat că o astfel de întâlnire va avea loc şi în Dolj, cel mai probabil în luna septembrie. „Acelaşi lucru trebuie să se întâmple şi în Dolj. Vom prelua reclamaţiile venite din toată zona Olteniei şi le vom analiza, vom stabili ce măsuri ar trebui să stabilim pentru remedierea deficienţelor şi vom avea, probabil în septembrie, o întâlnire împreună cu domnul prefect şi cu cei de la CEZ Oltenia, pentru a le aduce la cunoştinţă deficienţele pe care le au şi faptul că trebuie să le remedieze“, a mai spus Dan Vlaicu. Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), ministrul secretar de stat Dan Vlaicu, a declarat i