MEHEDINŢI. Un şlep sârbesc, Hjlandar, încărcat cu 829 de tone de piatră, a intrat marţi seară în derivă pe Dunăre din cauza unei defecţiuni la motor, fapt care a determinat echipajul să-l direcţioneze spre malul românesc, în zona localităţii Pescari. Dacă şlepul se menţinea pe şenal, exista riscul să se lovească de alte nave aflate în traficul fluvial, însă căpitanul a acţionat în timp util, direcţionând şlepul cu prova spre malul românesc. „Evenimentul s-a petrecut în dreptul localităţii Pescari, în judeţul Caraş-Severin, la kilometrul 1042+300. În asemenea situaţii există multe riscuri. Dacă se menţinea în şenal, şlepul se putea lovi de alte nave aflate în trafic. Echipajul a ales soluţia intrării controlate pe uscat, pe malul românesc“, a declarat şeful Căpităniei Drobeta Turnu Severin, Marinică Genovu. La fel ca săptămâna trecută, când alt şlep sârbesc a fost blocat două zile pe malul românesc, în localitatea Gruia, şi această operaţiune a fost periculoasă pentru navă, dar, din fericire, manevra respectivă a rămas fără urmări. După efectuarea lucrărilor de reparare a motoarelor, care au durat şase ore, şlepul şi-a reluat marşul spre oraşul sârbesc Smederevo. MEHEDINŢI. Un şlep sârbesc, Hjlandar, încărcat cu 829 de tone de piatră, a intrat marţi seară în derivă pe Dunăre din cauza unei defecţiuni la motor, fapt care a determinat echipajul să-l direcţioneze spre malul românesc, în zona localităţii Pescari. Dacă şlepul se menţinea pe şenal, exista riscul să se lovească de alte nave aflate în traficul fluvial, însă căpitanul a acţionat în timp util, direcţionând şlepul cu prova spre malul românesc. „Evenimentul s-a petrecut în dreptul localităţii Pescari, în judeţul Caraş-Severin, la kilometrul 1042+300. În asemenea situaţii există multe riscuri. Dacă se menţinea în şenal, şlepul se putea lovi de alte nave aflate în trafic. Echipajul a ales soluţia intrării contr