In urma cu citeva zile, pe citeva strazi din Chercea, locatarii erau multumiti ca, in sfirsit, dupa ce luni de zile - chiar ani, in anumite cazuri - au avut un santier plin de gropi in fata portii, firma greceasca "Athena" isi face datoria si toarna mult asteptatul strat de asfalt. Odata euforia trecuta, insa, oamenii au inceput sa priveasca mai atent in jur si sa-si dea seama ca anumite aspecte nu prea sint in regula. Un exemplu concludent este cel al strazii Alexandru Vlahuta: nu se stie din ce motiv, proiectul dupa care s-a lucrat a prevazut o latime a partii carosabile meschin de mica, in comparatie cu ce ar fi putut fi. Practic, pe aceasta strada de o latime considerabila puteau fi lejer amenajate patru benzi de circulatie, cite doua pe fiecare sens. In schimb, s-au lasat tot doua, ca si inainte, iar trotuarele au ramas, si pe o parte si pe cealalta, cu o latime de circa 15 metri. Astfel, in loc de artera de circulatie moderna, conforma cu actualele cerinte de trafic, Str. Alexandru Vlahuta a ramas cu un carosabil pe care doua masini de mare tonaj pot trece cu mare greutate una pe linga cealalta. In schimb, pe margini se lafaie nelipsitele gradini de zarzavat, cu citeva rosii ofilite si napadite de balarii. Intrebat de reporterul nostru de ce aceasta stare de lucruri nefireasca, primarul Aurel Simionescu ne-a declarat ca, deocamdata, asa este prevazut in proiectul finantat de Uniunea Europeana, dupa care lucreaza firma "Athena". Ulterior, se vor mai putea face modificari, dar nu se stie cind si nici cu ce finantare. Primarul a atras atentia ca si o alta strada importanta din Chercea, si anume Comuna din Paris, va avea aceeasi soarta, pe portiunea cuprinsa intre Sos. Focsani si Sos. Rimnicu Sarat. "Asa prevede proiectul si nu avem ce sa facem. Am solicitat ca, macar pe cite o jumatate de metru, pe o parte si pe cealalta, sa se faca o banda de refugiu, acoperita c