O asociatie musulmana a anuntat ca pregateste o campanie publicitara pentru promovarea frumusetii Islamului, care se va desfasura in septembrie, in 1.000 de vagoane de metrou din New York, relateaza Franec Press. Campania, care va coincide cu sarbatoarea Ramadanului, se va desfasura timp de doua luni si se va numi Meritati sa stiti si este initiativa Cercului Islamic din Statele Unite, fiind promovata pe Internet de imamul din Brooklyn, Siraj Wahhaj.
Fiecare are dreptul sa stie ce este intr-adevar Islamul, mai degraba decat sa se multumeasca cu imagini, informatii si viziuni denaturate in numeroase publicatii, potrivit mesajului campaniei. Obiectivul este de a corecta conceptiile gresite fata de Islam, dupa cum afirma initiatorii programului. Potrivit unui clip difuzat pe YouTube, imamul Siraj Wahhaj justifica aceasta campanie prin faptul ca in fiecare zi, in acest oras, 4,9 milioane de persoane circula cu metroul. Purtatorul de cuvant al Autoritatii pentru transporturile metropolitane (MTA) din New York, Aaron Donovan, a confimat marti ca aceasta campanie se va desfasura pe toata durata lunii septembrie si ca a fost deja semnat un contract de 48.000 de dolari. Republicanul Peter King, reprezentand orasul New York, a protestat fata de acest proiect. "MTA trebuie sa anuleze aceasta campanie de publicitate. Este rusinos ca aceasta campanie se desfasoara in perioada celei de-a saptea aniversari a evenimentelor de la 11 septembrie, cu atat mai mult cu cat metroul este considerat o tinta favorita pentru teroristi", a comentat Peter King.
O asociatie musulmana a anuntat ca pregateste o campanie publicitara pentru promovarea frumusetii Islamului, care se va desfasura in septembrie, in 1.000 de vagoane de metrou din New York, relateaza Franec Press. Campania, care va coincide cu sarbatoarea Ramadanului, se va desfasura timp de dou