In prima jumatate a acestui an, Mio Technology a vandut 16.000 de GPS-uri pe piata din Romania, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, cand s-au inregistrat vanzari de 7.000 de unitati, afisand, astfel, o crestere de 130%.
“In acest an estimam o crestere a vanzarilor cu cel putin 150% fata de anul trecut. Dintr-o piata estimata la 180.000 de unitati pentru 2008, Mio isi propune atingerea unui numar de 90.000 de unitati in comparatie cu 2007 cand s-au inregistrat vanzari de 36.000 de unitati”, declara Anna Janas (Foto), Senior Brand Manager Central&Eastern Europe, Mio Technology.
Mio Technology, furnizor global de dispozitive personale de navigatie, lider in tehnologia GPS si in vanzarile in Europa Centrala si de Est, a introdus pe piata din Romania Mio C725, un sistem de navigatie GPS sofisticat, combinat cu player audio - video, dar si cu o functie de vizualizare a fotografiilor.
Dispozitivele de navigatie personala GPS ale Mio au reprezentat 60% din piata romaneasca in 2007.
“Pentru 2008 ne propunem pastrarea unei cote de minimum 50%, in conditiile in care piata a crescut, la fel si numarul competitorilor”, afirma Janas.
Mio C725 are un ecran mare, tactil, de 7 inci, la o rezolutie de 800x480 si este dotat cu receiver GPS pentru 20 canale, compatibil cu tehnologia Sir star III. O caracteristica unica a dispozitivului o reprezinta disponibilitatea tuturor tipurilor de port-uri. Software-ul de navigatie este complex si include aplicatia MioMap cu harti din 38 de tari europene si poate fi utilizat si ca portabil.
Privind strategia de dezvoltare in Romania, Mio intentioneaza sa aiba proprii reprezentanti.
“La sfarsitul anului, Mio va avea pe piata locala un director general si unul de marketing care vor lucra direct cu distribuitorii companiei, contribuind la dezvoltarea business-ului pe plan local. De asemenea, ne vo