» Fiecare membru al Directoratului a costat 27.000 de euro lunar
in mai si iunie.
» Micii proprietari acuza conducerea Fondului de lipsa de transparenta si ineficienta.
» Factura deplasarilor si transportului va depasi suta de mii de euro.
Sefii fondului proprietatea tripleaza, in acest an, cheltuielile totale cu personalul si conducerea pana la rotunda suma de 6,4 milioane lei (1,76 milioane euro).
Oficialii Fondului justifica aceasta crestere de 2,7 ori a sumelor destinate cheltuielilor de personal prin suplimentarea numarului de angajati cu 11 persoane, pana la 30 de salariati si membri ai boardului de supraveghere.
Astfel, daca in primul trimestru cheltuielile totale cu personalul au fost de 867.800 lei (din care 178.500 cu contributiile sociale), in trimestrul al doilea acestea au urcat brusc, cu 71%, la 1,49 milioane lei (din care 357.600 lei cu contributiile sociale).
"Practic, cei care gestioneaza acum banii nostri au cheltuit in primul trimestru o treime din veniturile Fondului Proprietatea, ceea ce este enorm pentru un fond care nu se misca in interesul proprietarilor, asupra caruia pluteste o ceata totala. E o risipa mare si lipsa de transparenta a activitatii", spune Marius Murgu, reprezentant al Aliantei Proprietarilor.
Cresterea brusca a acestor cheltuieli cu 620.000 lei s-a produs prin faptul ca din luna mai a devenit functional Directoratul, format din trei membri, sustin oficialii Fondului.
Astfel, in circa doua luni, Fondul a cheltuit in medie circa 600.000 lei cu cei trei membri ai Directoratului, condus de Daniela Lulache, ceea ce inseamna circa 100.000 lei (27.400 euro) lunar pe persoana.
"Noi n-am avea nimic impotriva sa ia toti banii astia daca ar fi eficienti, dar nu este cazul. Pentru noi eficienta consta in grabirea listarii la Bursa a actiunilor noastre, astfel i