Aceasta este concluzia unui studiu efectuat de un institut de studii sociologice de la Geneva. Conform raportului, violenta este rezultatul unei societati care incurajeaza astfel de acte. 93,2% dintre cei care obisnuiesc sa joace jocuri video si 84,2% dintre cei care nu sunt amatori de astfel de jocuri au sustinut aceasta idee. De asemenea, 72,7% dintre jucatori si 64,9% dintre cei care nu obisnuiesc sa joace jocuri au raspuns ca un factor important pentru violenta este lipsa de educ
Aceasta este concluzia unui studiu efectuat de un institut de studii sociologice de la Geneva.
Conform raportului, violenta este rezultatul unei societati care incurajeaza astfel de acte. 93,2% dintre cei care obisnuiesc sa joace jocuri video si 84,2% dintre cei care nu sunt amatori de astfel de jocuri au sustinut aceasta idee.
De asemenea, 72,7% dintre jucatori si 64,9% dintre cei care nu obisnuiesc sa joace jocuri au raspuns ca un factor important pentru violenta este lipsa de educatie din partea parintilor.
Sociologii au comentat aceste raspunsuri afirmand ca de fapt, cel care se joaca un joc video nu-si pierde sistemul de valori, iar cel care obisnuieste sa joace jocuri violente are o imagine despre sine mai pozitiva decat cel care nu joaca, regasindu-se mai reactiv si mai competitor.
Pentru 63,7% dintre cei care au participat la sondaj au raspuns ca singura motivatie a utilizarii jocurilor video ramane divertismentul.
Concluziile au fost extrase din sondajul la care au paricipat 101 de studenti, iar scopul acestuia era de a observa perceptiile si opiniile acestora cu privire la jocurile video violente.
Sursa: 20min.ch