Profesor de administrare a afacerilor in cadrul scolii International Advertising Association (IAA), castigator a sase premii Effie, inclusiv Grand Effie, care a lansat branduri ca Mr. Proper si Fairy in regiunea Balcani, a construit imaginea brandului Ace
Cand citesti un astfel de CV, nu ai crede ca cel din spatele hartiei este doar la inceput de drum. Mihai Barsan are 31 de ani si e un inginer chimist cu o chemare clara spre marketing. Se invarte in aceasta lume de mai bine de opt ani si spune ca peste cinci ani tot marketing se vede facand. Cu toate acestea, brasoveanul declara ca in urma cu zece ani nu i-ar fi dat prin gand ca va face vreodata ceea ce face astazi.
"Acum zece ani habar n-aveam de marketing si publicitate, invatam internet. In timpul internshipului la P&G am invatat sa iubesc marketingul, iar consecinta a fost ca am renuntat la o posibila cariera de inginer sau cercetator", spune group brand managerul Ursus Breweries.
Imediat dupa absolvire, Barsan a ocupat in perioada 2000-2005 diverse functii in cadrul filialei din Balcani a grupului Procter & Gamble. A pornit de la functia de assistant brand manager.
In acea perioada a lansat brandurile Mr. Proper si Fairy, ocupandu-se in acelasi timp de dezvoltarea brandului Ace pe plan local. "Lucrurile invatate de la Cezar Dumitru, managerul meu din acea perioada, le aplic si azi", isi aminteste Barsan.
Apoi a crescut in cadrul P&G, ocupand pe rand pozitia de Account Executive pe Romania, Marketing Leader pe Bulgaria si Marketing Leader pe pietele in curs de dezvoltare, ca Albania, Macedonia, Kosovo si Muntenegru. "Experienta din Bulgaria si 'Tarile mici' (n.red-Macedonia, Kosovo, Albania, Moldova, Muntenegru) m-a facut sa inteleg si sa apreciez diferentele dintre oameni de culturi si religii diferite." Din 2005, a intrat in echipa Ursus Breweries, unde a ocupat fu