Pînă să-şi înceapă concertul (excepţional), Lenny Kravitz ne-a băgat în boale cu eterna confuzie România-Ungaria. Confuzia Bucureşti/ Budapesta devenise clasică. "Avem nevoie de Ungaria pentru Love Revolution", a spus Lenny, la care românii au început să facă ceea ce ştiu mai bine cînd trebuie să-şi apere brandul, au fluierat, au dat cu huo.
Pînă să-şi înceapă concertul (excepţional), Lenny Kravitz ne-a băgat în boale cu eterna confuzie România-Ungaria. Confuzia Bucureşti/ Budapesta devenise clasică. "Avem nevoie de Ungaria pentru Love Revolution", a spus Lenny, la care românii au început să facă ceea ce ştiu mai bine cînd trebuie să-şi apere brandul, au fluierat, au dat cu huo. Americanul şi-a recunoscut gafa, şi-a cerut scuze. "Îmi pare rău, aşa se întîmplă cînd locuieşti într-o cameră de hotel. Ştiu unde sînt. Avem nevoie de Ro-ma-ni-a pentru Love Revolution". În camera de hotel atît i-a venit în minte, ceea ce ştia de-acasă şi dintotdeauna, o Românie care se citeşte Ungaria. Fiindcă, o spunea specialistul în marketing Jack Trout, brandul România nu e construit. Există Dracula, Transilvania, dar cum dracu’ să faci legătura între literatură, film şi România? Data viitoare Lenny va menţiona: "A, România, ţara pe care am confundat-o cu Ungaria".
"Problema B (Bucureşti/ Budapesta" (Jack Trout) e a noastră. Lenny Kravitz, americanii etc sînt victime colaterale. Ungurilor le cade bine. Sînt pomeniţi în ambele ipostaze. Şi cînd Reuters informează că Summit-ul NATO se ţine la Budapesta, şi cînd Lenny Kravitz îşi cere scuze. Vă daţi seama ce bulibăşeală e în mintea americanilor după ce greşesc şi trebuie să-şi aducă aminte că au greşit. Dacă aveam capitala în metropola Nadia Comăneci era altceva. Sau în oraşul Ilie Năstase. Sau pe litoralul Hagi. Jack Trout: "România nu e pe radar, cum zic americanii". Cum să faci să aduci România pe radar?