Francois Podeur, director general al companiei Sodexho Pass Romania, spune ca volumul total de tichete emise va ajunge anul acesta la 535 de milioane de euro, in crestere cu 27% Compania Sodexho Pass Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata tichetelor de masa, isi va concentra strategia pe servicii destinate microintreprinderilor (pana la 9 salariati) si intreprinderilor mici, companii in care tichetele valorice au rata de penetrare de patru ori mai redusa fata de multinationale.
"Rata de penetrare a serviciilor de vouchere (tichete de masa, cadou/incentivare, sociale si de cresa) in sectorul microintreprinderilor si al intreprinderilor mici se ridica la 20%, in timp ce in cazul companiilor mari de tip multinationale se inregistreaza cel mai mare grad de penetrare, de 80%", a spus Francois Podeur, director general al companiei Sodexho Pass Romania.
Cu toate acestea, piata tichetelor valorice inregistreaza cresteri de circa 10-15% in sectorul companiilor mici, nivel superior ratei de crestere a pietei in general.
"Companiile mici au mai putin timp si mai putini bani pentru motivarea personalului. Activitatile de stimulare si de retentie a angajatilor se practica mai mult in cadrul companiilor mari, care au tot interesul si toate resursele sa isi motiveze angajatii", a explicat Podeur.
Din totalul clientilor companii, aproximativ 20% sunt firmele mari care aduc si cele mai importante venituri emitentului de tichete valorice.
"Companiile mari contribuie si cu cea mai mare pondere in cifra de afaceri a companiei, respectiv cu 80%, in timp ce companiile mici si foarte mici aduc doar 20% din cifra de afaceri, desi procentul lor in totalul de clienti este majoritar", a spus directorul general al Sodexho.
Printre clientii atrasi anul acesta se numara Betty Ice, unul dintre cei mai mari producatori de inghetata d