Inspectoratul General al Politiei Romane cu sprijinul Petrom demareaza, pentru al treilea an consecutiv, o noua campanie educationala pentru sporirea responsabilitatii in trafic a tuturor conducatorilor auto. Parte a programului de educare a tuturor conducatorilor auto, campania de publicitate „Viteza distruge vieti” este realizata de agentia de publicitate Leo Burnett. Bugetul campaniei publicitare se ridica la 500.000 de euro si este suportat in totalitate de catre Petrom, compani
Inspectoratul General al Politiei Romane cu sprijinul Petrom demareaza, pentru al treilea an consecutiv, o noua campanie educationala pentru sporirea responsabilitatii in trafic a tuturor conducatorilor auto.
Parte a programului de educare a tuturor conducatorilor auto, campania de publicitate „Viteza distruge vieti” este realizata de agentia de publicitate Leo Burnett. Bugetul campaniei publicitare se ridica la 500.000 de euro si este suportat in totalitate de catre Petrom, companie care a alocat circa 1.750.000 de euro in perioada 2006-2008, pentru campaniile publicitare care au sustinut programele Politiei Romane.
Campania se desfasoara la nivelul intregii tari si are drept obiective responsabilizarea participantilor la trafic in vederea adoptarii unui comportament preventiv, constientizarea opiniei publice asupra dinamicii si consecintelor accidentelor rutiere si diminuarea numarului accidentelor rutiere care au drept cauza viteza excesiva.
„Romania nu sta deloc bine la numarul de accidente rutiere mortale. Anual, peste 2.700 de oameni mor in urma evenimentelor de acest gen si alti peste 7.000 sunt raniti grav – dupa cum reiese din statisticile Politiei Romane. Aceste cifre ar putea scadea daca toti participantii la trafic ar avea mai multa responsabilitate si bun simt - doua atribute in care credem si care, nu intamplator, sunt componente ale noii platforme