- Diverse - nr. 147 / 29 Iulie, 2008 Spre sfarsitul lunii trecute s-au depus eforturi sustinute in vederea reabilitarii unor parti carosabile din municipiu. Cativa cetateni din cartierul "Unirii" sustin ca dupa ce s-a turnat un strat de asfalt pe strazi ca Gheorghe Pop de Basesti, Baraganului sau Petru Maior, asfaltul a fost spart in jurul capacelor de canalizare din strada, rezultand mici gropi, dispuse una langa alta, in lungul strazilor. In conditiile date, aceste gropi nefiind marcate, masinile, fie le ocolesc, fie nu, in functie de vigilenta celui aflat la volan, iar conducerea auto devine o aventura, presupunand o viteza mica de deplasare si un slalom efectuat ca la carte, cu ochii pironiti in asfaltul soselei. Un aventurier se va deplasa in viteza, ignorand gropile din strada, bucurandu-se in acelasi timp de binefacerile suspensiei masinii. Daca este decapotabila, se evita producerea unor cucuie. Aceleasi gauri, ce-i drept mai labartate (a se citi distantate) le aflam si pe strazile Predeal, Brasovului etc. In sfarsit, in celalalt capat al municipiului resedinta de judet, dam de o strada care-i face cinste: strada Armoniei. Avem aici un strat de asfalt ireprosabil, marcat vizibil pentru parcari, sensuri de circulatie si altele. Am vrea sa regasim aceasta pricepere de amenajare a unei strazi in cat mai multe locuri din oras. Viorel Contiu - Diverse - nr. 147 / 29 Iulie, 2008 Spre sfarsitul lunii trecute s-au depus eforturi sustinute in vederea reabilitarii unor parti carosabile din municipiu. Cativa cetateni din cartierul "Unirii" sustin ca dupa ce s-a turnat un strat de asfalt pe strazi ca Gheorghe Pop de Basesti, Baraganului sau Petru Maior, asfaltul a fost spart in jurul capacelor de canalizare din strada, rezultand mici gropi, dispuse una langa alta, in lungul strazilor. In conditiile date, aceste gropi nefiind marcate, masinile, fie le ocolesc, fie nu, i