Cristina Constantinescu cea care in perioada 2003 – 2007 a condus Departamentul de Comunicare al Televiziunii Române coordonând toate activităţile de comunicare internă şi externă, a plecat pe aceeasi functie la Citibank Romania, unde va fi responsabilă de creşterea notorietăţii acesteia, coordonând activităţile de relaţii cu presa, de CSR şi de comunicare internă. Printre proiectele majore pe care le-a derulat se numără campania de comunicare internă şi extern�
Cristina Constantinescu cea care in perioada 2003 – 2007 a condus Departamentul de Comunicare al Televiziunii Române coordonând toate activităţile de comunicare internă şi externă, a plecat pe aceeasi functie la Citibank Romania, unde va fi responsabilă de creşterea notorietăţii acesteia, coordonând activităţile de relaţii cu presa, de CSR şi de comunicare internă.
Printre proiectele majore pe care le-a derulat se numără campania de comunicare internă şi externă în cadrul procesului de rebranding al TVR (2004), coordonarea centrului de presă al Festivalului Cerbul de Aur (2003, 2004, 2005), comunicarea pentru Eurovision Song Contest (2003, 2004), elaborarea şi implementarea campaniei de comunicare pentru proiectul Mari Români şi a celei pentru aniversarea a 50 de ani de la prima emisie a TVR.
În 2006 a obţinut, alături de echipa de comunicare a TVR, Golden Award for Excellence in PR pentru campania de comunicare a proiectului Mari Români, iar în 2007 a primit două nominalizări în cadrul PR Award pentru campaniile de comunicare pentru TVR 50 şi serialul Spitalul de Urgenţă.
Cristina Constantinescu este licenţiată în Drept, cu un master în comunicare şi relaţii publice, iar din 2008 este membru al Asociaţiei Române a Profesioniştilor în Relaţii Publice din România.