Serviciile in romana si araba s-au adaugat recent celor deja functionale, in engleza, franceza, spaniola si germana, in bancile din Italia.
Call-center-urile bancilor italiene trebuie sa faca fata cererilor in numar de tot mai mare ale clientilor straini, transmite Romanian Global News.
In prezent, doua treimi dintre banci ofera servicii si alte limbi decat italiana, se arata intr-un raport al Asociatiei Bancare Italiene (ABI) si al Abilab.
In anul 2007, predominante erau call-center-urile in care se folosea si limba engleza ca a doua limba oficiala (100%), in afara de cea italiana, urmata de limba franceza (63%), spaniola (42%) si germana (32%), arata datele din studiul citat.
Operatorii care vorbesc limba romana au ajuns la 11% dintre angajatii din astfel de birouri call-center, in timp ce in limba araba vorbesc 16%.
Serviciile in romana si araba s-au adaugat recent celor deja functionale, in engleza, franceza, spaniola si germana, in bancile din Italia.
Call-center-urile bancilor italiene trebuie sa faca fata cererilor in numar de tot mai mare ale clientilor straini, transmite Romanian Global News.
In prezent, doua treimi dintre banci ofera servicii si alte limbi decat italiana, se arata intr-un raport al Asociatiei Bancare Italiene (ABI) si al Abilab.
In anul 2007, predominante erau call-center-urile in care se folosea si limba engleza ca a doua limba oficiala (100%), in afara de cea italiana, urmata de limba franceza (63%), spaniola (42%) si germana (32%), arata datele din studiul citat.
Operatorii care vorbesc limba romana au ajuns la 11% dintre angajatii din astfel de birouri call-center, in timp ce in limba araba vorbesc 16%.