Firmele care au intrat pe piaţa de uşi şi ferestre termoizolante se pot aştepta în acest an la creşteri de cel puţin 30%, în contextul construirii de ansambluri rezidenţiale noi şi al renovării apartamentelor vechi. Oveste bună pentru cele aproximativ 6.000 de companii care au mizat pe producţia sau comercializarea acestor produse. Anul trecut, valoarea pieţei romåneşti de tåmplărie termoizolantă a fost de circa un miliard de euro, cu 30% mai mult decåt în 20
Firmele care au intrat pe piaţa de uşi şi ferestre termoizolante se pot aştepta în acest an la creşteri de cel puţin 30%, în contextul construirii de ansambluri rezidenţiale noi şi al renovării apartamentelor vechi.
Oveste bună pentru cele aproximativ 6.000 de companii care au mizat pe producţia sau comercializarea acestor produse. Anul trecut, valoarea pieţei romåneşti de tåmplărie termoizolantă a fost de circa un miliard de euro, cu 30% mai mult decåt în 2006.
„Segmentul ferestrelor şi uşilor termoizolante din PVC a înregistrat cea mai bună dinamică, ajungånd să reprezinte o cotă de 76% din totalul pieţei. Motivul este reprezentat de raportul calitate/ preţ, superior celorlalte materiale (lemn sau aluminiu)“, spune Cosmin Ionescu, vicepreşedintele firmei Casa Noastră, unul dintre principalii producători de sisteme de ferestre şi uşi din PVC din Romånia. Compania a intrat pe această piaţă în anul 2001 şi a investit pånă în prezent aproximativ 25 de milioane de euro, avånd totodată planificate investiţii de 45 de milioane de euro pånă în 2010. În acest an, Casa Noastră a lansat brandul de ferestre termoizolante QFort şi îşi propune să atingă o cifră de afaceri de circa 33 de milioane de euro.
Unul dintre competitorii direcţi, Aplast, companie înfiinţată în anul 2000, şi-a majorat vånzările cu aproximativ 80% în primele şapte luni ale acestui an, faţă de perioada similară a anului prece