Profitul net al Avon, cea mai mare companie de produse cosmetice cu vanzare directa la nivel mondial, a crescut cu 60% in primul semestru, la 420,3 milioane de dolari, in timp ce vanzarile au urcat cu 16%, la 5,18 miliarde de dolari. Veniturile totale ale Avon au avansat, de asemenea, cu 16%, la 5,23 miliarde de dolari, fata de 4,51 miliarde de dolari in ianuarie-iunie 2007. In Europa Centrala si de Est, regiune din care face parte si subsidiara locala Avon Romania, grupul de cosmetice a consemnat venituri totale de 854,2 milioane de dolari, in urcare cu 23%. Profitul operational aferent acestei regiuni a crescut cu 50%, la 184,7 milioane de dolari. Evolutiile pozitive din aceasta regiune au fost influentate de mai multe oportunitati pentru atragerea de comenzi, rezultate din tranzitia de la sistemul cu cicluri de campanii de vanzari de patru saptamani la o metodologie bazata pe perioade de trei saptamani. Compania este prezenta pe piata romaneasca prin intermediul subsidiarei Avon Romania, care concureaza pe piata locala a produselor cosmetice cu firme precum Oriflame, Sarantis, L'Oreal si Coty. Profitul net al Avon, cea mai mare companie de produse cosmetice cu vanzare directa la nivel mondial, a crescut cu 60% in primul semestru, la 420,3 milioane de dolari, in timp ce vanzarile au urcat cu 16%, la 5,18 miliarde de dolari. Veniturile totale ale Avon au avansat, de asemenea, cu 16%, la 5,23 miliarde de dolari, fata de 4,51 miliarde de dolari in ianuarie-iunie 2007. In Europa Centrala si de Est, regiune din care face parte si subsidiara locala Avon Romania, grupul de cosmetice a consemnat venituri totale de 854,2 milioane de dolari, in urcare cu 23%. Profitul operational aferent acestei regiuni a crescut cu 50%, la 184,7 milioane de dolari. Evolutiile pozitive din aceasta regiune au fost influentate de mai multe oportunitati pentru atragerea de comenzi, rezu