Douasprezece agentii media din Romania s-au inscris prima editie a competitiei de Scurtmetraje Documentare Discovery, difuzate pe canalul Discovery Channel 12.
Agentiile media care participa la aceasta competitie sunt McCann, MecGlobal, OMD, Zenith Media, Initiative Media, Media Investment, House Of Media, McCann 2, Starcom, Mindshare, United Media si Brand Connection, anunta un comunicat Discovery.
Inainte de a incepe filmarile, toate echipele participante la acest proiect au fost instruite de experti Discovery Networks intr-un workshop special.
Fiecare echipa a avut la dispozitie o saptamana pentru a scrie, regiza si produce un documentar de scurtmetraj. Materialul brut al fiecarei echipe a intrat apoi in postproductie, fiind montat pe baza indicatiilor unui membru al echipei.
Documentarele de scurtmetraj vor fi evaluate de reprezentanti ai Discovery Networks EMEA, Discovery Romania si experti din industria de film locala.
Echipele castigatoare vor fi anuntate in luna septembrie, in Gala de Premiere, fiind recompensate cu camere de filmat digitale.
Cele mai bune productii, care intrunesc criteriile Discovery Channel, au sansa de a fi difuzate pe Discovery Channel, in Romania.
Discovery Networks Europa Centrala opereaza in prezent cinci canale de televiziune in aceasta regiune: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Travel & Living, Discovery World si Discovery Science.
Douasprezece agentii media din Romania s-au inscris prima editie a competitiei de Scurtmetraje Documentare Discovery, difuzate pe canalul Discovery Channel 12.
Agentiile media care participa la aceasta competitie sunt McCann, MecGlobal, OMD, Zenith Media, Initiative Media, Media Investment, House Of Media, McCann 2, Starcom, Mindshare, United Media si Brand Connection, anunta un comu