Factura poate fi achitată şi în două rate, într-un interval de 45 de zile de la emitere
Serviciul de Telecitire este noul sistem de facturare al Enel Energie, prin care consumatorii îşi pot declara consumul de energie electrică, la orice oră din zi, într-un interval de zece zile pe lună. Clienţii îşi citesc singuri contorul, apoi anunţă consumul la tel verde (0 800 07 08 09), urmând ca factura să vină ulterior acasă. Serviciul este gratuit, apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă. Tot o noutate este aceea că achitarea se poate face acum şi prin bancomate, bănci sau oficii poştale, într-un interval de 45 de zile de la data scadenţei sau în două rate încadrate în această perioadă. Până acum, clienţii făceau lunar cozi la casierii pentru a declara indexul contorului electric, apoi achitau valoarea energiei consumate urmând să intre în posesia facturii.
Persoanele care nu îşi declară consumul pentru o anumită lună vor achita o factură estimativă pe baza consumului din aceeaşi lună a anului anterior. Astfel, dacă pentru luna iulie 2008 nu s-a citit contorul, clienţii vor primi o factură calculată pe baza consumului din iulie 2007. Consumul real poate fi anunţat luna următoare, iar regularizarea se face la fiecare şase luni.
Până la sfârşitul anului, serviciul de Telecitire va fi disponibil şi în Bucureşti. (E.H.)
Factura poate fi achitată şi în două rate, într-un interval de 45 de zile de la emitere
Serviciul de Telecitire este noul sistem de facturare al Enel Energie, prin care consumatorii îşi pot declara consumul de energie electrică, la orice oră din zi, într-un interval de zece zile pe lună. Clienţii îşi citesc singuri contorul, apoi anunţă consumul la tel verde (0 800 07 08 09), urmând ca factura să vină ulterior acasă. Serviciul este gratuit, apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă. Tot o noutate este aceea