Renault a dezvoltat primul vehicul militar francez capabil sa rivalizeze cu celebrul Hummer H1.
Botezat Sherpa, modelul militar este un offroad-er pur care, spre deosebire de rivalul sau american, nu a ajuns sa fie disponibil pentru publicul larg.
Renault ofera doua versiuni ale modelului Sherpa, una care poate transporta patru pasageri si o incarcatura de doua pana la trei tone si un pick-up care ofera spatiu pentru doi pasageri si o capacitate de incarcare de pana la 4.1 tone.
Pentru a propulsa un asemenea model, Renault a decis sa recurga la ajutorul unui motor diesel cu patru cilindri, supraalimentat, care ofera 215 cai putere la 2300 de turatii. Performantele pe sosea nu sunt deloc impresionante (viteza maxima de 120 km/h), ceea ce conteaza de fapt este consumul foarte mic de carburant.
Sherpa poate parcurge pana la 900 de kilometri cu o viteza de croaziera de 70 km/h.
Stire preluata de pe site-ul Automarket.ro
Renault a dezvoltat primul vehicul militar francez capabil sa rivalizeze cu celebrul Hummer H1.
Botezat Sherpa, modelul militar este un offroad-er pur care, spre deosebire de rivalul sau american, nu a ajuns sa fie disponibil pentru publicul larg.
Renault ofera doua versiuni ale modelului Sherpa, una care poate transporta patru pasageri si o incarcatura de doua pana la trei tone si un pick-up care ofera spatiu pentru doi pasageri si o capacitate de incarcare de pana la 4.1 tone.
Pentru a propulsa un asemenea model, Renault a decis sa recurga la ajutorul unui motor diesel cu patru cilindri, supraalimentat, care ofera 215 cai putere la 2300 de turatii. Performantele pe sosea nu sunt deloc impresionante (viteza maxima de 120 km/h), ceea ce conteaza de fapt este consumul foarte mic de carburant.
Sherpa poate parcurge pana la 900 de kilo