Industria produselor de slabit este din ce in ce mai infloritoare. Fie ca vorbim despre diverse plante, fie despre aparatele minune care te ajuta sa slabesti si atunci cand dormi, se va gasi intotdeauna cineva sa le cumpere. Oamenii le incearca, sperand ca de data asta vor da rezultat.
Inainte de a deschide portofelul, gandeste-te ca, din milioane de persoane care cumpara aceste produse, foarte putine reusesc sa slabeasca si sa se mentina. Majoritatea contribuie insa la cresterea acestei industrii. Daca nu vrei sa te numeri printre cei pacaliti, afla secretele celor din industria produselor de slabit.
Multe dintre reclamele la produsele de slabit sunt mincinoase. Sa nu crezi tot ce citesti sau vezi la televizor! Potrivit unui raport intocmit de Federal Trade Commission, din SUA, din 300 de reclame difuzate in mass-media, peste jumatate promiteau ca produsul sau serviciul respectiv ofera mai mult decat poate. Consumatorii sunt sfatuiti sa priveasca astfel de reclame cu mai mult scepticism, mai ales daca le promit ca „vor slabi foarte repede”, „fara sa fie nevoiti sa faca sport” si ca „pot manca dupa pofta inimii”. Astfel de formule sunt doar momeli ale celor care concep reclamele, pentru a-si vinde produsul.
Chiar daca au fost folosite formule gen: „s-a dovedit stiintific” sau „medicii recomanda” nu inseamna ca produsele respective dau rezultate.
Multi producatori pretind ca au testat produsele in centre medicale de prestigiu, fara a preciza insa unde. Ce inseamna de fapt cand un produs pretinde ca este descoperit, recomandat sau aprobat de un specialist? Ca nu este nicio baza stiintifica in spatele a ceea ce pretind dr. X. Cei care sunt de meserie isi dau repede seama ca este un fals sau ca un savant nu ar fi acceptat niciodata sa fie implicata in asa ceva.
Marturiile unora nu garanteaza succesul produsului respectiv.
Te