• Dupa ce si-a nenorocit un cauciuc, Iustin P. a fost pus pe drumuri atat de catre ApaVital SA, adica fosta Regie Autonoma Judeteana de Apa si Canal, cat si de firma care trebuia sa ii plateasca despagubirile • Ieseanul pus pe drumuri sustine ca va cauta prin orice mijloc sa isi recupereze banii pentru cauciucul spart si ca, daca va fi nevoie, va ajunge pana in sala de judecata
O simpla groapa a pus pe drumuri un iesean care si-a nenorocit masina din cauza autoritatilor care nu au fost in stare sa finalizeze o lucrare inceputa in mijlocul strazii Sararie, in apropiere de Centrul pentru mame si copii abuzati. Dupa ce si-a nenorocit un cauciuc, Iustin P. a fost pus pe drumuri atat de catre ApaVital SA, adica fosta Regie Autonoma Judeteana de Apa si Canal, cat si de firma care trebuia sa ii plateasca despagubirile. Pe langa toate acestea, la mai mult de cateva ore dupa ce ieseanul a reclamat incidentul in care si-a avariat masina, lucrarea nefinalizata a fost asfaltata.
"De la Omniasig, firma unde m-au trimis cei de la RAJAC, mi s-a spus ca inca nu ma pot despagubi deoarece nu mi s-a dat nici o hartie la mana pe baza caruia sa pot cere banii pentru cauciucul stricat. La RAJAC mi s-a spus ca trebuie sa vorbesc mai intai cu directorul (Ion Toma, directorul ApaVital - n.r.), asa ca maine dimineata (astazi dimineata - n.r.) voi intra in audienta la acesta", a explicat ieseanul. Reprezentantii fostei RAJAC au explicat ca si-au facut treaba si au anuntat reprezentantii Primariei Iasi, in sarcina careia revine anuntarea Citadin SA, care trebuia sa finalizeze lucrarea. "In momentul in care acesta a facut reclamatia, noi nu stiam ca era incheiat un proces verbal de receptie cu reprezentantii primariei. Acestia aveau obligatia sa anunte Citadin sa acopere respectiva lucrare", a explicat Razvan Manolache, purtatorul de cuvant al ApaVital SA. Ieseanu