Putina lume a auzit de Corporatia chineza BYD (Build Your Dream), insa aceasta companie a ajuns ca in cei zece ani de existenta sa devina al doilea producator de baterii la nivel mondial. BYD a anuntat recent ca intentioneaza sa construiasca o masina electrica de tip "plug-in" pana la sfarsitul acestui an. "Vrem sa producem o masina electrica de tipul plug-in. Credem ca o sa reusim acest lucru", a declarat directorul de marketing al companiei, Paul Lin.Acest proiect suna in urechile multora ca f
Putina lume a auzit de Corporatia chineza BYD (Build Your Dream), insa aceasta companie a ajuns ca in cei zece ani de existenta sa devina al doilea producator de baterii la nivel mondial. BYD a anuntat recent ca intentioneaza sa construiasca o masina electrica de tip "plug-in" pana la sfarsitul acestui an. "Vrem sa producem o masina electrica de tipul plug-in. Credem ca o sa reusim acest lucru", a declarat directorul de marketing al companiei, Paul Lin.
Acest proiect suna in urechile multora ca fiind mult prea ambitios, chiar intr-un mediu economic precum cel din China, insa BYD a construit deja o fabrica de asamblare cu o suprafata de circa 533.000 mp si a angajat o echipa de designeri instruiti in Italia.
Acesta este numai un exemplu ce demonstreaza transformarea companiilor din China, trecand de la imaginea unor firme cu muncitori necalificati, care produc jucarii, pixuri, imbracaminte si alte bunuri de calitate indoielnica. Din contra, companiile chineze depun eforturi din ce in ce mai sustinute pentru a "urca in ierarhie" si spera chiar sa fie concurente cu cele mai mari corporatii mondiale in lupta pentru afaceri, clienti, putere si recunoastere.
UPDATE:
Guvernul de la Beijing sustine aceasta transformare prin doua strategii principale. Pe de-o parte ofera stimulente ce incurajeaza dezvoltarea si inovatia, dar in acelasi