După desfiinţarea teraselor din Parcul Herăstrău urmează acţiunea de curăţare a panourilor publicitare de pe spaţiile publice din Capitală Lipsa unor regulamente locale cu privire
După desfiinţarea teraselor din Parcul Herăstrău urmează acţiunea de curăţare a panourilor publicitare de pe spaţiile publice din Capitală
Lipsa unor regulamente locale cu privire la construirea şi amplasarea panourilor publicitare face aproape imposibilă curăţarea Capitalei de panourile publicitare.
Un panou publicitar poate fi dezafectat de reprezentanţii primăriilor după o sesizare făcută de inspectorii care patrulează prin Capitală. Pe acest lucru se bazează firmele de publicitate outdoor atunci când amplasează fără toate avizele panouri pe spaţiul public.
Astfel de exemple, prezentate ieri în ziarul "Adevărul", au constituit pentru reprezentanţii Administraţiei Lacuri, Parcuri şi Agrement (ALPA) un punct de demarare a unor controale.
Primarul general, Sorin Oprescu, a promis şi el declanşarea unor verificări în teren şi ulterior demolarea panourilor amplasate ilegal în Capitală.
Cârstea e pregătit de demolare
Potrivit unor documente emise de către ALPA, instituţia subordonată Consiliului General cere sprijinul Primăriei Capitalei şi primăriilor sector 5 şi 1 pentru desfiinţarea panourilor publicitare montate ilegal de către firma United Media şi de altele, precum Euromedia şi Affichage.
Directorul de la Parcuri, Virgil Cârstea, a mai precizat ieri că declaraţiile făcute de către preşedintele organizaţiei nonguvernamentale Ecocivica, Nicolae Rădulescu, potrivit cărora el ar fi "un şpăguitor" nu au niciun fundament: "Eu nu am nicio implicare în amplasarea ilegală a panourilor publicitare de pe spaţiile verzi administrate de Lacuri şi Parcuri".
Municipalitatea a ignorat sesizările
"Ani de zile am sesizat Consiliul Genera