Calugarii Cistercieni, care au format o comunitate pe insula Caldey (Anglia) s-au suparat atat de tare pe conexiunea lenta la internet, incat au ales un serviciu broadband, pentru a putea face comert electronic. Comunitatea, se intretine singura si isi obtine veniturile din vanzarea pe internet a parfumurilor si dulciurilor produse la manastire."Rabdarea este una din caracteristicile vietii monahale, insa pana si rabdarea fratilor a fost pusa la incercare de conexiunea lenta la internet", a decl
Calugarii Cistercieni, care au format o comunitate pe insula Caldey (Anglia) s-au suparat atat de tare pe conexiunea lenta la internet, incat au ales un serviciu broadband, pentru a putea face comert electronic. Comunitatea, se intretine singura si isi obtine veniturile din vanzarea pe internet a parfumurilor si dulciurilor produse la manastire.
"Rabdarea este una din caracteristicile vietii monahale, insa pana si rabdarea fratilor a fost pusa la incercare de conexiunea lenta la internet", a declarat parintele Daniel, unul din calugarii care traiesc pe insula Caldey.
In ultimii cinci ani, magazinul online deschis de calugari a inregistrat o crestere de 100% a cifrei de afaceri, insa conexiunea lenta la internet afecta in mod negativ afacerile monahale. Astfel, calugarii au decis sa apeleze la o companie locala de telecomunicatii, care, prin intermediul unui releu ofera serviciide internet wireless broadband pe insula.
"Accestul la serviciile broadband au dus la o diferenta uriasa in privinta utilizarii noastre a internetului. Eram constienti de faptul ca aveam nevoie de o conexiune mai rapida si era cat pe ce sa renuntam la a mai cauta o solutie prin care sa beneficiem de aceleasi servicii oferite "pe uscat", a spus parintele Daniel. Acesta a adaugat ca acum, comunitatea calugarilor isi poate dezvolta mult mai usor activitate