Daniel Lalonde (43 de ani), presedinte si CEO al LVMH America de Nord, poarta si cate doua ceasuri deodata, pentru ca nu isi permite sa intarzie.
Intre 2002 si ianuarie 2007, a fost presedinte si CEO al diviziei de ceasuri si bijuterii LVMH pentru America de Nord, ocupandu-se de branduri ca TAG Heuer, Louis Vuitton, Christian Dior. Functia actuala o detine din ianuarie 2007, dar, in mod ironic, cariera lui a inceput cu placeri mai simple, precum cafeaua si inghetata...
Lalonde s-a nascut in Canada (Cornwall, Ontario), a absolvit matematica la Canada's Univesity of Waterloo, are un MBA de la France Insead si experienta la o firma de consiliere in management din Paris. A fost managing director al diviziei retail Haagen-Dazs Europa, ocazie cu care a dezvoltat o retea de 130 de magazine in 12 tari, in scurt timp tripland afacerea.
Apoi, pret de cinci ani a avut functia de chief operating officer al Nestl Nespresso in Elvetia, timp in care compania a stat pe prima pozitie in vanzari globale timp de 4 ani consecutivi. Lalonde a ridicat vanzarile anuale ale producatorului de cafea si tehnologie pentru producerea cafelei de la 25 de milioane in 5 tari la 360 de milioane de dolari in 30 de tari.
"Trebuie sa te inconjuri de oameni inteligenti din diferite domenii. Apoi sa ai o viziune foarte clara pe care sa iti faci timp sa o explici colegilor", asa explica el reteta succesului, indiferent de domeniu. E de asemenea adeptul ideii ca un lider trebuie sa provoace oamenii din jurul sau si sa fie provocat de ei. "Cresterea unei afaceri e numai si numai rezultatul unor riscuri asumate, dar in mod prudent".
La LVMH a dublat vanzarile in America, care reprezinta 25% din veniturile globale ale grupului. "De la inceput m-am intrebat ce trebuie sa facem pentru a dubla vanzarile in America", spune el.
Cand a devenit CEO pentru America de Nord, TAG