Ultimul studiu J.D.Power sustine ca femeile sunt mult mai atasate de segmentul crossover-SUV compact decat barbatii.
Un studiu recent efectuat de celebra companie J.D.Power certifica un fapt cunoscut deja de multa lume, insa neoficializat pana astazi: femeile prefera SUV-urile si crossoverele compacte, acest segment fiind luat cu asalt in ultimele luni se catre soferite.
Astfel, conform analizei J.D.Power, cele mai cumparate modele de catre femei in ultimele trei luni au fost VW Tiguan, Hyundai Tucson si VW Beetle. Mai mult, femeile au ajuns majoritare in ceea ce priveste actele de proprietate pentru Volkswagen Tiguan, 61.7% dintre posesorii modelului german fiind de sex feminin.
"Femeile tinere tind spre crossoverele compacte si modelele sport, insa nu pe cele scumpe. Dar SUV-urile compacte si crossoverele au inlocuit in ultima perioada alte modele in preferintele acestui segment de clienti", sustine Tom Libby, unul dintre responsabilii studiului.
Pe de alta parte, in ceea ce priveste optionalele preferate de femei, acestea tind sa aleaga mai degraba elemente de siguranta pentru a-si completa lista de elemente aditionale. Asta in timp ce barbatii pun accent mai ales pe performante si pe tehnologie de ultima ora atunci cand aleg in listele de optiuni.
Integral pe Automarket.ro Ultimul studiu J.D.Power sustine ca femeile sunt mult mai atasate de segmentul crossover-SUV compact decat barbatii.
Un studiu recent efectuat de celebra companie J.D.Power certifica un fapt cunoscut deja de multa lume, insa neoficializat pana astazi: femeile prefera SUV-urile si crossoverele compacte, acest segment fiind luat cu asalt in ultimele luni se catre soferite.
Astfel, conform analizei J.D.Power, cele mai cumparate modele de catre femei in ultimele trei luni au fost VW Tiguan, Hyundai Tucson si VW Bee