Schimbarea sistemului de facturare a curentului a făcut victime în stradă, cozi interminabile la ghişee, iar investitorii au şi ei nemulţumiri Oficiul de Protecţie a Consumatorului
Schimbarea sistemului de facturare a curentului a făcut victime în stradă, cozi interminabile la ghişee, iar investitorii au şi ei nemulţumiri
Oficiul de Protecţie a Consumatorului (OPC) Timiş a sancţionat Enel Electrica din cauza lipsei de informare a clienţilor.
La o zi după ce Enel a fost amendat, o tânără a leşinat la coadă în timp ce vroia să-şi plătească factura. Ea a stat minute în şir la coadă pentru a depune o cerere la Enel, dar au lăsat-o puterile. Peste 300 de oameni au reclamat numai la Timişoara noul sistem de facturare.
"Oamenii au primit într-un plic noul mod de facturare, ca o obligaţie, nu ca o alternativă la a face plata. Pentru asta le-am dat amenzi, pentru informarea consumatorilor. Cuantumul acestora vi-l pot spune în 15 zile", a spus directorul OPC Timiş, Oana Jichici, care încă aşteaptă documente de la Enel Electrica care să demonstreze că punctele de lucru ale casieriilor din oraş sunt autorizate.
Consumatori păcăliţi
Timişenii se mai plâng de desele întreruperi ale curentului şi din cauza cărora li se distrug electrocasnicele. "Oamenii cer să fie despăgubiţi", a mai explicat Oana Jichici. Distribuitorul de energie este şi în atenţia prefectului de Timiş.
Pe lângă disconfortul provocat consumatorilor, neextinderea reţelelor electrice pune în pericol dezvoltarea spre nord a oraşului. "De la privatizare, de peste trei ani, nu s-a mai extins deloc. Cu siguranţă au fost mulţi investitori care au vrut să vină în Timişoara şi au plecat din această cauză.
Avem exemplul societăţii de automotive Mahle din Austria care şi-a tras propriile reţele de electricitate în nordul oraşului, spre Sânandrei", a spus prefectul de Ti