Ford Romania va prelua din 2010, de la Romcar, importul si distributia marcii Ford pe piata romaneasca. Romcar este cel mai mare importator al grupului Tiriac Auto, al carui proprietar este miliardarul cu acelasi nume. Prin aceasta miscare, Ion Tiriac pierde o afacere de 340 de milioane €. Conform revistei Business Standard, Ford este principala marca importata de divizia Auto a Tiriac Holdings, Romcar estimand pentru acest an vanzari de peste 26.000 de masini, nivel corespunzator unei cif Ford Romania va prelua din 2010, de la Romcar, importul si distributia marcii Ford pe piata romaneasca. Romcar este cel mai mare importator al grupului Tiriac Auto, al carui proprietar este miliardarul cu acelasi nume. Prin aceasta miscare, Ion Tiriac pierde o afacere de 340 de milioane €. Conform revistei Business Standard, Ford este principala marca importata de divizia Auto a Tiriac Holdings, Romcar estimand pentru acest an vanzari de peste 26.000 de masini, nivel corespunzator unei cif
Ford Romania va prelua din 2010, de la Romcar, importul si distributia marcii Ford pe piata romaneasca. Romcar este cel mai mare importator al grupului Tiriac Auto, al carui proprietar este miliardarul cu acelasi nume. Prin aceasta miscare, Ion Tiriac pierde o afacere de 340 de milioane €.
Conform revistei Business Standard, Ford este principala marca importata de divizia Auto a Tiriac Holdings, Romcar estimand pentru acest an vanzari de peste 26.000 de masini, nivel corespunzator unei cifre de afaceri de circa 340 de milioane de euro. Aceeasi publicatie scrie ca nu este pentru prima data cand grupul auto al lui Tiriac pierde teren in fata noilor companii venite in Romania. Firma a pierdut, la inceputul anului trecut, importul exclusiv al marcilor Mercedes-Benz, Smart, Chrysler si Jeep, dupa ce fostul grup Daimler Chrysler a decis sa intre pe piata romaneasca printr-o reprezentanta. Tot