Lenny Kravitz si-a inceput concertul de la Bucuresti cu o gafa.
Putin aerian, cu ochii incetosati, ascunsi sub ochelarii de soare negri, a salutat publicul intr-o maniera confuza: "Ma bucur foarte mult sa fiu aici. Avem nevoie de Ungaria pentru turneul Love Revolution". Reactiile publicului l-au trezit insa rapid. "Ce e? Ce nu e in regula? Oh, la naiba! Asa am spus? Multumesc ca m-ati corectat. Voiam sa spun Romania. Asta ti se intampla cand iti traiesti viata in camere de hotel. Stiu unde sunt. Stiu unde sunt." Apoi a dat drumul show-ului, pe care l-a condus exemplar.
Lenny Kravitz nu a aparut pe scena in explozii de artificii si nici nu s-a scaldat in prea multe reflectoare colorate, cum ne-au obisnuit marile staruri. N-a beneficiat de o super-scena si nici macar de niste ecrane pe masura. N-a schimbat trei randuri de haine si nici n-a innebunit publicul cu vreo regie speciala. A aparut pur si simplu intr-o tinuta eleganta si seducatoare si a inceput sa cante. Avea o camasa in dungulite, descheiata si scoasa peste jeansii stramti, un sacou negru lucios, bine cambrat, si o esarfa, iar in mana, celebra chitara Gibson Flying V, cu doua coarne negre. A cantat si a dansat, unduindu-si corpul intr-o armonie si o fuziune perfecte cu muzicienii de pe scena. Nu s-a tinut de nici un program prestabilit, ci a ascultat cererile fanilor de a canta o piesa sau alta, mulandu-se dupa stare si dupa cerinte. A amestecat inspirat piese mai vechi si mai noi, pentru a multumi pe toata lumea, de la celebrele "I Belong To You", "Again", "Always On The Run", "It Ain't Over Till It's Over", pana la mai noua "Dancing Till Dawn", care s-a prelungit cu solo-uri pline de virtuozitate de saxofon si cu acordurile de chitara ale lui Craig Ross, chitaristul ce i-a fost alaturi lui Lenny inca de la debut.
Indemnuri pe note, catre pace si dragoste
Aflat in Romania