Prima jumătate a anului 2008 a adus o triplare a vânzărilor de notebook-uri pe piața locală de retail IT&C, comparativ cu perioada similară a anului trecut, iar pentru a doua parte a anului se așteaptă menținerea aceluiași ritm, conform estimărilor Flamingo International. Astfel piața, locală de notebook-uri s-a ridicat la aproximativ 260 milioane RON în primele sase luni ale anului. Vânzările înregistrate pe acest segment s-au ridicat la o valoare totală de aproximativ 26
Prima jumătate a anului 2008 a adus o triplare a vânzărilor de notebook-uri pe piața locală de retail IT&C, comparativ cu perioada similară a anului trecut, iar pentru a doua parte a anului se așteaptă menținerea aceluiași ritm, conform estimărilor Flamingo International. Astfel piața, locală de notebook-uri s-a ridicat la aproximativ 260 milioane RON în primele sase luni ale anului.
Vânzările înregistrate pe acest segment s-au ridicat la o valoare totală de aproximativ 260 milioane de RON în primele șase luni ale anului, reprezentând 120.000 unități comercializate, conform reprezentanților Flamingo International.
“Pe segmentul PC-urilor s-a menținut, și în această perioadă, trendul dezvoltat încă de anul trecut, caracterizat printr-un ritm al vânzărilor mai mare înregistrat de notebook-uri față de desktopuri. Vânzările de notebookuri au cunoscut în această perioadă un avans valoric de aproximativ 35% comparativ cu sistemele desktop,” declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Vânzările de notebook-uri au contribuit cu aproximativ 10% la totalul vânzărilor înregistrate de Grupul Flamingo International în primele șase luni ale lui 2008, conform reprezentanților companiei.
Sursa: Flamingo International