Compania LCR Jeans, care detine licenta celor 31 de magazine Lee Cooper la nivel local, va deschide pana la sfarsitul anului viitor alte 19 unitati, in urma unei investitii de aproape trei milioane de euro.
"Pana la sfarsitul lui 2008 vom mai deschide intre doua si patru unitati in centre comerciale precum Cora Esplanada, Fashion House sau Arena Grand Berceni, toate din Capitala, si intr-un mall din Galati. Planul de dezvoltare este insa mult mai ambitios, urmand ca pana la sfarsitul anului 2009 sa functioneze cel putin 50 de magazine sub brandul Lee Cooper", a declarat pentru ZF Ronen Haliva, administratorul LCR Jeans, care detine 45% din companie.
Reteaua de magazine in care sunt comercializate articolele Lee Cooper este una dintre cele mai mari la nivel local, fiind extinsa pe tot cuprinsul tarii, atat in marile centre comerciale, cat si in spatiile stradale.
Potrivit conducerii companiei, suprafata necesara pentru functionarea optima a unui magazin Lee Cooper este de 150 de metri patrati, iar investitia pe metru patrat se situeaza intre 800 de euro si 1.000 de euro. Asta inseamna ca firma si-a stabilit deja pentru extindere un buget de aproximativ trei milioane de euro. In functie de suprafata, de sezon, dar si de amplasarea magazinului, acesta poate avea articole cu o plaja cantitativa larga, intre 3.000 si 6.000 de bucati, cea mai mare pondere, de pana la 60%, detinand-o in continuare articolele din jeans. "Este adevarat ca jeansul ramane in continuare punctul forte al companiei, dar avand in vedere ca piata de fashion s-a diversificat foarte mult in ultimul timp, prin intrarea pe piata a brandurilor mari, nici Lee Cooper nu se poate limita in a comercializa un singur produs. De aceea am diversificat incet, incet si modelele de textile, incaltaminte si accesorii", a mai spus Haliva.
Articolele din denim, in special pantalonii