Reprezentantii dezvoltatorului imobiliar Meinl European Land considera ca un randament anual de 10% pentru proiectele de centre comerciale pe care le au in dezvoltare in Romania este multumitor, tinand cont ca strategia companiei este de a pastra malluril
"Meinl nu a vandut niciun centru comercial de trei ani si jumatate de cand sunt eu aici in firma, iar atata timp cat randamentele sunt peste media pietei, nu vom avea probleme sa ne dezvoltam proiectele. In Militari, unde avem inchiriate spatiile aproape integral, vom obtine un randament anual de circa 10%, care este foarte bun pentru noi", prezinta Stephan Bonk, managing directorul din Romania al Meinl, obiectivele financiare ale companiei, intr-un interviu acordat revistei BUSINESS Construct, care a aparut joi, 31 iulie impreuna cu ZF.
Meinl este prezenta pe piata locala de patru ani, de la achizitia pentru 20 de milioane de euro a proiectului Militari Shopping Center, dezvoltat de Liebrecht & wooD, insa activitatea companiei a fost redusa, austriecii multumindu-se sa administreze proiectul din vestul Bucurestiului, care cuprinde un magazin Praktiker, si sa achizitioneze o serie de terenuri, cele mai importante in Arad si Constanta.
"Strategia financiara, privind alocarea resurselor, a fost de concentrare pe pietele din Polonia si Rusia, unde randamentele obtinute pana acum au justificat alegerea. In Romania, probabil am pierdut putin startul, si ar fi fost mai ieftin sa construim acum cativa ani, dar probabil nu am fi avut acelasi mix de chiriasi pe care il putem avea acum", explica reprezentantii Meinl.
Si chiriasii sunt unul dintre punctele forte ale proiectelor dezvoltate de austrieci, care vor gazdui cate un hipermarket Auchan in fiecare din cele trei centre comerciale in curs, precum si alti retaileri internationali recunoscuti, care fac primii pasi pe piata din Romania, p