Retailerul belgian Delhaize Group a raportat o crestere de 81% a profitului in cel de-al doilea trimestru al anului in curs, mentinandu-si astfel previzunile pentru intregul an. Delhaize a anuntat ca profitul net din operatiuni continue in perioada aprilie-iunie a crescut pana la 113,8 milioane de euro, fata de valoarea de 63 milioane de euro in perioada similara a anului trecut. Delhaize si-a revizuit luna trecuta in scadere estimarile pentru intregul an pe fondul atitudinii consumato
Retailerul belgian Delhaize Group a raportat o crestere de 81% a profitului in cel de-al doilea trimestru al anului in curs, mentinandu-si astfel previzunile pentru intregul an. Delhaize a anuntat ca profitul net din operatiuni continue in perioada aprilie-iunie a crescut pana la 113,8 milioane de euro, fata de valoarea de 63 milioane de euro in perioada similara a anului trecut. Delhaize si-a revizuit luna trecuta in scadere estimarile pentru intregul an pe fondul atitudinii consumatorilor de restrangere a cheltuielilor pentru consum. Astfel, compania se asteapta la o crestere a profitului cuprinsa intre 15-20% pe intreg anul, fata de estimarea initiala de 25-30%. Vanzarile ar putea creste de 3-4,5%, fata de previziunile facute la inceputul anului, de 4-5,5%. Vanzarile grupului in cel de-al doilea trimestru au scazut insa cu 7,5%, pana la 4,45 miliarde de euro, sub estimarile initiale de 4,5 miliarde euro. Pierre-Olivier Beckers, CEO-ul Delhaize, a declarat aceasta scadere reflecta situatia economica dificila si neincrederea consumatorilor. Profitul operational al grupului a scazut cu 22,1%, pana la 193,9 milioane de euro. Pe piata din Belgia a fost inregistrata o scadere de 23,3% a profitului operational, iar in SUA acesta a scazut cu 19,4%. Grupul belgian de retail Delhaize este prezent pe piata romaneasca prin lanturile de magazine Mega Image si La Fourmi. Sursa: Reute