Editiile tiparite ale ziarelor si revistelor romanesti continua sa piarda cititori, conform ultimelor date ale Studiului National de Audienta (SNA) din perioada aprilie 2007 - aprilie 2008, o situatie putin diferita avand publicatiile pentru femei, care afiseaza cifre de audienta in general in crestere. Potrivit ultimelor date furnizate de SNA, realizat de Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) in perioada aprilie 2007 - aprilie 2008, numarul de cititori pentru presa scrisa, la nivel urban, a fost, per ansamblu, in scadere. Cresterile au fost rare, doar cateva publicatii inscriindu-se pe un trend crescator: ziarul Cotidianul (+11,2%), revista mid-market Ce se intampla, Doctore? (+1,6%), revista mass-market Lumea Femeilor (+10,2%), ghidul TV Oblique (+20%) si revista gossip&people Beau Monde (+20%). In ceea ce priveste cotidianele centrale, clasamentul ramane aproape neschimbat fata de valul de date precedent (ianuarie 2007 - ianuarie 2008), tabloidul Libertatea mentinandu-si pozitia de lider, cu o medie de cititori pe editie de 1,3 milioane (-2,1%). Pe pozitia a doua in clasament se situeaza Jurnalul National, cu 742.000 de cititori pe editie (-8,4%), urmat de cotidianul sportiv Gazeta Sporturilor, cu 678.000 cititori pe editie (-5%), Evenimentul Zilei, cu 546.000 cititori pe editie (-11,5%) si cotidianul Pro Sport, cu 536.000 cititori pe editie (-3,1%). Ziarul Financiar a inregistrat o scadere de 8,8% pana la 186.000 de cititori pe editie. Tabloidele Can Can si Click!, aflate pentru prima data in SNA, afiseaza medii de 392.000 si, respectiv, 330.000 de cititori pe editie. Editiile tiparite ale ziarelor si revistelor romanesti continua sa piarda cititori, conform ultimelor date ale Studiului National de Audienta (SNA) din perioada aprilie 2007 - aprilie 2008, o situatie putin diferita avand publicatiile pentru femei, care afiseaza cifre de audienta in general