Este limpede faptul ca deja companiile aeriene se afla in dificultate din cauza preturilor mari la carburant. Unele Majoritatea recurg la gesturi disperate pentru salariati, precum concedierile, sau disperate pentru fabricantii de aeronave, precum renuntarea la avioanele care consuma mult. Renuntarea la anumite trasee nu are un impact atat de mare pentru clienti, cata vreme vor mai exista alte companii care sa poata face legaturi. Compania JetBlue Airways a recurs la un gest disperat pentru clie
Este limpede faptul ca deja companiile aeriene se afla in dificultate din cauza preturilor mari la carburant. Unele Majoritatea recurg la gesturi disperate pentru salariati, precum concedierile, sau disperate pentru fabricantii de aeronave, precum renuntarea la avioanele care consuma mult. Renuntarea la anumite trasee nu are un impact atat de mare pentru clienti, cata vreme vor mai exista alte companii care sa poata face legaturi. Compania JetBlue Airways a recurs la un gest disperat pentru clienti, si anume taxarea... pernelor si a paturilor, in cazul zborurilor de peste doua ore.
Ideea pare si mai nastrusnica deoarece JetBlue s-a facut cunoscut in piata tocmai prin serviciile gratuite pe care le ofera clientilor, acestia avand acces gratuit la televizor si scaune din piele. Acum, JetBlue se gandeste cum poate sa mai recupereze cate ceva din sumele imense pe care le da pe carburant. Astfel, un pachet ce contine o perna si o patura costa sapte dolari. Pentru a nu avea impresia ca a fost "furat la drumul mare", clientul primese un voucher de cumparaturi de cinci dolari la renumitul Bed, Bath and Beyond. Pentru restul de doi dolari, clientul afla ca a intrat in posesia unei super-perne din material 100% natural, "eco-friendly" pe care scrie mare "the world cleanest", deoarece materialul blocheaza raspandirea microbilor.
Despre taxarea per