Ministerul Transporturilor pastreaza in depozite cinci malaxoare pe care Guvernul chinez le-a donat Romaniei in 2004, pentru a le folosi in caz de inundatii.
De patru ani, utilajele stau pe inventar, asteptand sa fie distribuite celor care au nevoie de ele. Malaxoarele au ajuns in proprietatea autoritatilor romane in urma vizitei ministrului Miron Mitrea in China, dezvaluie publicatia Academia Catavencu in editia din aceasta saptamana.
Digurile se construiesc din pamant intarit cu o pasta de ciment, astfel incat sa nu se imprastie la prima viitura, iar pasta de ciment urma sa provina din utilajele donate de chinezi.
Aparatele s-au impotmolit la Directia Generala Economica si Buget a Ministerului Transporturilor.
Odata sosite in tara, betonierele au fost lasate sa zaca in vama Portului Constanta. Oamenii de la Transporturi le-au luat de acolo abia dupa somatia vamii, care a obligat ministerul sa plateasca penalitati pentru neridicarea marfurilor.
Din vama, malaxoarele au fost mutate intr-o dana a portului, unde zac de patru ani.
Ministerul Transporturilor pastreaza in depozite cinci malaxoare pe care Guvernul chinez le-a donat Romaniei in 2004, pentru a le folosi in caz de inundatii.
De patru ani, utilajele stau pe inventar, asteptand sa fie distribuite celor care au nevoie de ele. Malaxoarele au ajuns in proprietatea autoritatilor romane in urma vizitei ministrului Miron Mitrea in China, dezvaluie publicatia Academia Catavencu in editia din aceasta saptamana.
Digurile se construiesc din pamant intarit cu o pasta de ciment, astfel incat sa nu se imprastie la prima viitura, iar pasta de ciment urma sa provina din utilajele donate de chinezi.
Aparatele s-au impotmolit la Directia Generala Economica si Buget a Ministerului Transporturilor.
Odata s